Megújul a NÚSZ Zrt. dél-pesti ügyfélszolgálata | 2021. szeptember 13-tól (hétfő) felújítási munkálatok kezdődnek a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) dél-pesti ügyfélszolgálati irodájában. A folyamat előreláthatólag három hétig tart, amely idő alatt az érintett irodánkban átmenetileg szünetel a személyes ügyintézés lehetősége. Tovább >>

Kapcsolat

A NÚSZ Zrt.-t az alábbi csatornákon érheti el:

Kíváncsiak vagyunk véleményére, valamint szívesen fogadunk minden, e honlap működését jobbító észrevételét, javaslatát. Üzenet küldéséhez kattintson a fejlécen található "ÍRJON NEKÜNK" hivatkozásra.

Telefonos ügyfélszolgálatunk belföldről és külföldről: +36(36)587-500 -as számon érhető el.
Ügyintézőink magyar nyelven 0-24 órában fogadják hívását, míg angol nyelven mindennap és német nyelven munkanapokon 8-16 óráig.

Pótdíjjal kapcsolatos észrevételét, megkeresését postai úton küldje a 1380 Budapest, Pf.: 1170 címre vagy az ugyfel@nemzetiutdij.hu e-mail címre.

Személyes ügyintézésre a NÚSZ Zrt. alábbi ügyfélszolgálati irodáiban van lehetőség, melyek címeiről és nyitvatartásáról erre a linkre kattintva tájékozódhat.

Az ügyfélszolgálati iroda felkeresése előtt az ügyintézéshez szükséges dokumentumokkal és egyéb feltételekkel kapcsolatban érdeklődjön a +36 (36) 587-500 -as számon.